SKYWELL משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
חלק זה באתר – מטרתו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט.
ככזה, אנו רואים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
באתר זה בוצעו התאמות נגישות, בנוסף מופעל תפריט עזר להנגשה בחלקו התחתון-שמאלי של האתר. אלו בוצעו על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA
באתר מופעל תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן גוגל כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.
המעבר באתר ניתן באמצעות המקלדת, כפתור TAB ובעזרת החצים.
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר או בפיצ'רים מחוברים, יתכן ויתגלו דפים או קבצי PDF באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלויות.
מרכזי שירות: זמין בימים א'-ה- בין השעות 8:00 עד 16:00. בימי שישי עד 12:00. שבת – סגור
ניתן ליצור קשר עם מוקד SKYWELL גם באמצעי התקשורת הבאים:
נהלי שירות נגישים – במידת הצורך קיים סיוע במילוי וקריאת טפסים, חוויית שירות, פטור מהמתנה בתור וכיוצ"ב.
כתובת מייל: service@skywell.co.il
טלפון: *9957
כתובת: כתובת: פלוטיצקי 1, ראשל"צ
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.
—
עדכון ההצהרה: 09.02.2022