הצהרת נגישות

SKYWELL משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
חלק זה באתר – מטרתו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.

אודות הסדרי נגישות באתר האינטרנט

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט.
ככזה, אנו רואים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

נגישות אתר האינטרנט

באתר זה בוצעו התאמות נגישות, בנוסף מופעל תפריט עזר להנגשה בחלקו התחתון-שמאלי של האתר. אלו בוצעו על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מופעל תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן  גוגל כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

המעבר באתר ניתן באמצעות המקלדת, כפתור TAB ובעזרת החצים.

מה בתפריט?

  • ניווט ע"י מקלדת ניתן כל רגע נתון ללא צורך שימוש בתפריט.
  • התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות  NVDA
  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
  • ריווח טקסט קל עד כבד
  • ביטול הנפשות
  • שינוי ניגודיות וביטול צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר בנוסף תמיכה בדיסלקציה
  • הגדלת הסמן בעכבר
  • מסיכת קריאה אופקית ומדריך קריאה עם סמן עזר
  • הדגשת קישורים באתר
  • הפעלת תאורים בעזרת תפריט ההנגשה עם תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • מסמכי PDF נגישים

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר או בפיצ'רים מחוברים, יתכן ויתגלו דפים או קבצי PDF באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלויות.

הסדרי נגישות בחברה

הסדרי הנגישות הפיזיים של הסניף

  • קיימת כניסה נגישה לסניף.
  • עמדת שירות נגישה – קיימת עמדת קבלה בכניסה הראשית לסניף.
  • עזרה לליקויי שמיעה.
  • שירותי נכים בתוך הסניף.
  • חניית נכים – חניות המסומנות כ"חניית נכים" קיימות.
  • שילוט נגיש – קיים בסניף.

מרכזי שירות: זמין בימים א'-ה- בין השעות 8:00 עד 16:00. בימי שישי עד 12:00. שבת – סגור

ניתן ליצור קשר עם מוקד SKYWELL גם באמצעי התקשורת הבאים:

נהלי שירות נגישים – במידת הצורך קיים סיוע במילוי וקריאת טפסים, חוויית שירות, פטור מהמתנה בתור וכיוצ"ב.

פרטי רכז נגישות החברה: קרן

כתובת מייל: service@skywell.co.il
טלפון: *9957
כתובת: כתובת: פלוטיצקי 1, ראשל"צ

יצירת קשר ומשוב

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.


עדכון ההצהרה: 09.02.2022

 

טוען...